Gode Tips For at købe billige Magazine abonnementer

Når det kommer til shopping alle ønsker mest værdi for deres penge. Ideen er at betale så lidt som muligt og få så meget som muligt til gengæld. Smart shoppere ved, at billige priser ikke altid omsættes til den største værdi for din dollar. Noget, der synes at være en fænomenal aftale kunne vise sig for at være et mareridt. Købere kan finde sig selv belemret med produkter af ringere kvalitet eller dårlig kundeservice.

Shoppere, der søger efter billige magasin abonnementer er særligt sårbare. Magasin omsætning numre (antallet af mennesker, der abonnerer kombineret med antallet af magasiner købte på en kiosk) har været støt faldende i år. Det stigende antal magasin sælger og detailhandlere indregnes med kombinationen faldende salg har skabt et miljø af intens konkurrence for kunde dollars. Sælgere konkurrerer om den skrumpende pulje af forbrugere, der handler for magasin abonnementer har ført til priser, der er på et historisk lavpunkt.

Desværre har sparsomme avancer ført nogle magasin abonnement sælgere at liste lave priser kun at bedragerisk finde andre måder at hæve prisen på abonnementet. Mens der er gode tilbud at finde billige abonnementer på magasinet, bør kunder kigge efter disse fælles tricks bruges til at hæve prisen for et abonnement ved at uærlige forhandlere.

Tilføjet forsendelsesomkostninger

Hvis et magasin sælger har tilføjet en fragtpris til den samlede pris for et magasin abonnement, pas på. Udgivere skib magasiner til kunder vederlagsfrit, og omkostningerne ved forsendelse er inkluderet. Når magasin salgsagenter Remitter betaling til udgivere, betaler de ikke ekstra forsendelsesomkostninger. Den ekstra afgift er et forsøg på at øge prisen på bladet under forsøget på at gøre den ekstra afgift synes legitime.

Automatisk fornyelse

Selv om den oprindelige pris på abonnementet kan være lav kan kunder finde sig selv betale detailhandel året efter Hvornår deres kreditkort debiteres automatisk, ofte uden deres viden. Sælgere, interesseret i at gentage forretning kan bruge vildledende praksis at sikre kunder. Den automatiske fornyelse kan blive begravet inden for virksomhedens service, og når du foretager et køb fra dem, har du automatisk aftalt at servicevilkårene.

Sådanne virksomheder kan også lave sproget af tilbuddet om at gøre det synes som en ekstra bekvemmelighed for dig, så du ikke behøver at bekymre sig om manglende din foretrukne magasin. Det tager ikke hensyn til, ikke kan du fortsat vil modtage abonnementet efter den indledende periode er overstået. Det er vigtigt at læse alle oplysningerne og anmodning om oplysninger ikke umiddelbart stilles til rådighed. Magasin sælgere skal videregive automatisk fornyelse oplysninger til kunder.

Sagsbehandlingsomkostninger

Mens opkræve et administrationsgebyr for hvert magasin eller bestille placeret i ikke teknisk galt, kunder ser til bør køb billige magasin abonnementer tilføje op omkostninger til at se, om der faktisk har været eventuelle besparelser efter disse såkaldte sagsbehandlingsomkostninger.

For eksempel, kunne et abonnement til Wired Magazine blive annonceret for $1,99 per år. Når kunden forsøger at tegne abonnement på Wired Magazine de finde, at for at modtage pris af $1,99 per år, skal de betale en lille ekspeditionsgebyr på $7.99. Årsagen til gebyret, der varierer fra sælger til sælger. Det kan betegnes som et indmeldelsesgebyr, og de virkelig uærlige Skjul bag dække af velgørenhed. Wired Magazine abonnement vil koste $10 i alt, samme pris udgivere af Wired, Conde Nast kræver sælgere til at oplade for abonnementet.

I sidste ende forbrugerne sparer ingen penge på alle, men er blevet lokket i ved tanken om at købe et abonnement, der synes utroligt billige. Her er en anden situation, hvor en kunde ville være klogt at finde alle oplysninger før du foretager et køb.

Tricks bruges af nogle virksomheder er ikke ualmindelige. Undersøge en virksomheds omdømme før du foretager et køb kan give potentielle kunde et mål for ekstra komfort. Hvis du skriver en virksomheder navn i en søgemaskine bringer op et væld af klager, eller hvis kontrol med Better Business Bureau producerer en liste over tjent uløste klager kunderne ville være bedre til at tage deres forretning andetsteds.

Gæster skal kontakte sælgere med eventuelle spørgsmål de måtte have vedrørende prisfastsættelse eller nogen andre spørgsmål i forbindelse med salget af de blade, de er interesseret i. God praksis ville være at føre en fortegnelse over alle kundeservice relaterede korrespondance, herunder alle e-mails, faxer, osv. samt navnene på repræsentanterne for kundeservice korresponderede med. Bare i tilfælde af at søge efter billige magasin abonnementer ikke virker, har forbrugeren nogle regres i at få en tilbagebetaling i sidste ende.

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *